آموزش کامل خرید زمین های متاورس شیبا

محتوا در یک نگاه

زمان مطالعه: 10 دقیقه

ارز شیبا اینو در سال‌های اخیر با محبوبیت بسیاری رو‌به‌رو شده است؛ اگر در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت داشته‌اید و اخبار مربوط به آن را تا‌کنون مطالعه می‌کردید، حتماً می‌دانید که شیبا اینو همیشه در طول این مدت در صدر اخبار مربوط به ارز دیجیتال بوده است. اخیراً نیز خبری مبتنی بر متاورس شیبا اینو منتشر شده که احتمال می‌رود بستری مناسب را برای سرمایه گذاری و کسب درآمد فراهم کرده باشد.

اینفوگرافیک آموزش کامل خرید زمین های متاورس شیبا

چرا باید متاورس شیبا اینو را کامل بشناسیم؟!

تیم Shiba Land در حال ساختن یک بازار انحصاری، مجازی و واقعی است که با نام Web 3.0 یا Metaverse نیز شناخته می‌شود. در این بازار، اعضا و مشترکین می‌توانند زمین مجازی را بخرند، بفروشند یا اجاره کنند، NFT بسازند و همچنین اقدام به انتشار تبلیغات کالاها و خدمات کسب و کار خود در متاورس شیبا اینو نمایند. به گفته کارشناسان، Shiba Land اولین پلتفرم خرید، سرگرمی، آموزشی و تحقیقاتی کاملاً همه جانبه در متاورس خواهد بود.

 

 

اگر علاقه‌مند هستید تا وارد متاورس شیبا اینو شوید، بهتر است بدانید که در این فضا به‌راحتی و به هر اندازه‌ای که بخواهید می‌توانید اقدام به خرید و فروش زمین‌های مجازی و فعالیت‌های متنوع کنید و برای انجام همه این کارها تنها کافی است تا به صورت آنلاین در پلتفرم ثبت نام کرده و اطلاعات مورد نظر برای هر فعالیت را در اختیار داشته باشید. در واقع به نظر می‌رسد که متاورس شیبا اینو قرار است تا تعریف دیگری از انجام معاملات را در صنعت ارزهای دیجیتال به کاربران ارائه دهد.

در حال حاضر شیبا اینو به عنوان سومین ارز رمزنگاری شده در گوگل شناخته می‌شود. چندین کشور و همچنین معامله گران بزرگ دنیا، از این ارز دیجیتال به عنوان نوعی پرداخت استفاده می‌کنند. بنابراین، می‌توان نتیجه گرفت که ارز شیبا نه تنها این روزها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، بلکه در آینده نیز می‌تواند به صورت فراگیر در دسترس همه افراد باشد و فرصت‌های سرمایه گذاری بسیاری را برای افراد فراهم کند. از همین رو، بهتر است تا دیر نشده با شیبا لند آشنا شویم؛ به گفته توسعه دهندگان این لند مجازی، شیبا لند بستری است برای انجام معاملات، ساخت آثار هنری و NFT، سرگرمی و تعاملات اجتماعی مجازی که در عین حال منابع گسترده و آیتم‌های سرگرمی بسیاری را نیز برای اعضای خود فراهم می‌کند. ایجاد یک اکوسیستم مبتنی بر شیبا اینو، ارز شیبا اینو ($Shib) را به ارزی بیش از یک میم کوین، تبدیل خواهد کرد و دور از انتظار نیست که این ارز به یک منبع مالی بزرگ در جامعه ارزهای دیجیتال بدل شود. برای آن که با پیشرفت‌های اخیر شیبا و متاورس شیبا اینو بیشتر آشنا شوید، در ادامه همراه مالیات مدیا باشید.

چگونه در متاورس شیبا اینو زمین بخریم؟

تیم سازنده متاورس شیبا اینو همه روزه در مسیر گسترش زمین‌های شیبا در حال فعالیت هستند. با در نظر گرفتن استقبال زیادی که متاورس شیبا اینو دریافت کرده است، این تیم قصد دارد تا در طول این مدت، تعامل علاقه‌مندان با اکوسیستم متاورس شیبا اینو را بهبود بخشند. در پی همین موضوع، زمانی که زمین‌های شیبا اینو در بلاک چین غیرمتمرکز آن، قطعه بندی و منطقه بندی شدند، پیش فروش تعداد محدودی از قطعات به جامعه شیبا لند شروع خواهد شد. اطلاعاتی که باید در مورد زمین‌های شیبا اینو داشته باشید، به صورت کامل در ادامه آورده شده است؛ شما در ابتدا باید در این اکوسیستم عضو شوید، عضویت اعضا به صورت مختلف ارائه می‌شوند و هزینه آن‌ها با یکدیگر فرق دارد؛ هر زمان که پیش فروش زمین‌های شیبا لند در دسترس عموم قرار گرفت، تیم توسعه دهنده در یک بیانیه رسمی به اطلاع عموم خواهند رساند. در ادامه با مالیات مدیا باشید تا با هر یک از انواع عضویت‌ها در متاورس شیبا اینو بیشتر آشنا شویم.

۱. عضویت شخصی

هزینه عضویت شخصی ۳۰ دلار می‌باشد و این عضویت به کاربران امکان دسترسی کامل به بازار کالاها و خدمات مختلف شیبا لند و امکان خرید و فروش زمین را پس از در دسترس قرار گرفتن آن‌ها، می‌دهد. عضویت شخصی صرفاً برای تجربه شخصی کاربر است، زیرا هیچ گونه فروش یا انجام معاملات کالا یا خدمات، با استفاده از این عضویت مجاز نخواهد بود و تنها می‌توان با استفاده از عضویت شخصی اقدام به خرید و فروش زمین در متاورس شیبا کرد. هر زمین خریداری شده فقط برای محیط‌های شخصی قابل استفاده می‌باشد.

۲. عضویت تجاری

یکی دیگر از انواع عضویت‌ها در متاورس شیبا، عضویت تجاری می‌باشد هزینه عضویت در آن ۵۰ دلار است. شما با داشتن این نوع عضویت امکان دسترسی کامل به بازار کالاها و خدمات شیبا لند را داشته و همچنین می‌توانید اقدام به ساخت انواع آثار هنری دیجیتال (NFT) و یا فروش آن‌ها نمایید. عضویت تجاری، امکان استفاده از هر زمین خریداری شده به عنوان محیط شخصی، تجاری یا کاربری مختلط، بر اساس دستورالعمل‌های منطقه را پس از در دسترس قرار گرفتن زمین‌های شیبا لند در اختیار شما قرار خواهد داد. همچنین شما می‌توانید با داشتن عضویت تجاری در شیبا لند، کالاها و خدمات مجازی خود را به جامعه شیبا لند عرضه نمایید.

۳. عضویت سازمانی

عضویت سازمانی، سومین نوع عضویت در شیبا لند به‌شمار می‌آید که برای کسب و کارهای مختلف بستری بسیار مناسب را فراهم کرده است و هزینه عضویت آن ۳۹۹ دلار است. این عضویت به کسب و کارها امکان دسترسی کامل به بازار کالاها و خدمات شیبا لند، امکان خرید زمین‌های متعدد و ترکیب آن‌ها با یکدیگر و تبدیل به املاک بزرگ‌تر را می‌دهد.

علاوه‌بر‌این، این عضویت امکان استفاده از هر زمین خریداری شده را به عنوان یک محیط شخصی، تجاری یا کاربری مختلط، بر اساس دستورالعمل‌های منطقه، فراهم می‌کند و کسب و کارهای مختلف می‌توانند در این نوع زمین‌ها کالاها و خدمات خود را به جامعه شیبا لند ارائه نمایند.

چگونه در شیبا لند زمین بخریم یا بفروشیم؟

خرید و فروش زمین در متاورس مطابق همان روشی صورت می‌گیرد که خرید و فروش زمین در دنیای واقعی، انجام می‌شود. در واقع در دنیای واقعی، یک شهر توسط برنامه ریزان شهری توسعه می‌یابد، قطعه‌ها نقشه برداری و منطقه بندی می‌شوند، سپس برای تصویب ارائه می‌شوند و می‌توان آن‌ها را خریداری نمود و در متاورس نیز کارها به همین صورت امکان پذیر می‌باشد. پس از تأیید، بسته‌ها در بلاک چین ثبت می‌شوند. هنگامی که معماران و توسعه‌ دهندگان متاورس شیبا، زمین شیبا را طراحی و منطقه بندی کردند، این طرح‌ها برای مشاهده اعضای انجمن به بازار زمین‌های شیبا ارسال می‌شود. در آنجا، اعضا می‌توانند اندازه و قیمت هر قطعه و منطقه‌ای که در آن واقع شده است را ببینند. سپس، هر خریدار می‌تواند مقدار مورد نظر خود را خریداری کنند. با این حال، در نظر داشته باشید هر زمان که خریداری زمین‌های متاورس شیبا برای عموم مشترکین امکان پذیر باشد، توسعه دهندگان شیبا لند در یک اعلامیه رسمی خبر آن را انتشار خواهد کرد. همچنین، فقط اعضایی که هزینه آن را از قبل پرداخت کرده باشند می‌توانند صاحب زمین‌های خود در شیبا لند شوند.

اثر هنری دیجیتال یا NFT چیست و چگونه آن را در شیبا لند بفروشیم؟

هنر دیجیتال به انواع خلاقیت‌ها و آثار هنری گفته می‌شود که در دنیای مجازی خرید و فروش می‌شوند. به طور کلی، NFT ها در بستر دیجیتال ساخته می‌شوند. آموزش ساخت NFT فرآیند ساده‌ای دارد؛ NFT ها را می‌توانید به اشکال مختلفی مانند لباس یا کفش برای آواتار، هنری برای آویزان کردن به دیوار خانه یا محل کار مجازی شما یا حتی وسایل جانبی و مورد نیاز برای زندگی در یک دنیای مجازی، طراحی کنید. هر فردی می‌تواند به عنوان یک هنرمند آثار دیجیتال، NFT های خود را ایجاد کند و آن‌ها را در سایت شیبا لند آپلود کند و آثار هنری خود را در معرض مزایده و فروش قرار دهد.

  • مرکز خرید مجازی شیبا مال

مرکز خرید شیبا لند بهترین تجربه خرید مجازی را برای کاربران متاورس شیبا به ارمغان خواهد آورد. این مرکز خرید به اعضای تجاری Shiba Land این فرصت را می‌دهد تا فضایی را اجاره کنند و آن را به هر نحوی که می‌خواهند، شخصی سازی نمایند. اعضای تجاری می‌توانند در مرکز خرید مجازی شیبا مال، شروع به فروش محصولات و خدمات خود کنند و سایر مشترکین متاورس شیبا نیز این امکان را دارند تا وارد فروشگاه‌ها شوند، اقلامی که برای فروش گذاشته شده‌اند را مشاهده و بررسی نمایند و در صورت تمایل آن‌ها را خریداری کنند. همه این تراکنش‌ها مستقیماً بین فروشنده و مشتری توسط هر نوع ارزی که فروشنده انتخاب می‌کند برای پرداخت از آن استفاده کند، انجام می‌شود.

  • ارائه خدمات متناسب با فضای اداری در دفتر کار متاورس

در متاورس منحصر‌به‌فرد شیبا نیز درست مانند دنیای واقعی، یک سری مشاغل خاص برای انجام امور تجاری خود به یک دفتر  کار نیاز دارند. در شیبا لند، همه کسب و کارها می‌توانند جلسات کاری برگزار کنند، با مشتریان خود در ارتباط باشند، حتی برخی از افراد در صورت نیاز این فرصت را دارند تا از خدمات معاینات و ویزیت‌های پزشکی بهره‌مند شوند. اعضایی که قصد استفاده از دفتر و فضای کار در متاورس شیبا را دارند، می‌توانند فضاهای اداری مورد نظر خود را در انواع ساختمان‌های اداری موجود در شیبا لند اجاره کنند و محیط فضای کار خود را به هر نحوی که مایل هستند، دکوراسیون نمایند و بلافاصله شروع به کار کنند.

  • مرکز تفریحی و سرگرمی در متاورس شیبا

علاوه‌بر تمامی امکاناتی که شیبا لند در اختیار کاربران قرار می‌دهد، اکنون باید منتظر یک منطقه تفریحی و سرگرمی در این متاورس محبوب باشیم! توسعه دهندگان متاورس شیبا به فکر همه جوانب شیبا لند بوده‌اند و گفته می‌شود که قسمتی برای سرگرمی و تفریح مشترکین در نظر گرفته شده است که در این منطقه می‌توان همه مکان‌های تفریحی را به صورت مجازی در اختیار داشت. قطعاً مرکز تفریحی شیبا لند، یکی از محبوب‌ترین مناطق متاورس شیبا خواهد بود، چرا‌که در آن می‌توانید از سالن‌های سینمایی با جدیدترین فیلم‌ها، گالری‌های هنری با داغ‌ترین و پرطرفدارترین NFT ها در داخل آن و کلوپ‌های موسیقی کوچک دیدن نمایید. مشترکین شیبا لند این فرصت را خواهند داشت تا از اجرای موسیقی و کنسرت هنرمندان محبوب خود لذت ببرند. اجراهای کمدی نیز می‌توانند از جذاب‌ترین آیتم‌های موجود در مرکز تفریحی متاورس شیبا به‌شمار بیایند، می‌توانید با ورود به نمایش کمدی در این مکان از اجرای کمدین‌های شناخته شده و محبوب به صورت مجازی دیدن کنید و حضور در کنار هنرمندان محبوب خود را احساس کنید، شاید هم بخواهید در آخر برنامه یک امضای مجازی از آن‌ها تهیه نمایید! بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که آیتم‌های موجود در مرکز تفریحی شیبا لند جزو جذاب‌ترین تجربه‌هایی خواهند بود که می‌توان کسب کرد.

  • ایجاد مناطق تجاری مختلف برای انواع کسب و کارها و مشاغل در متاورس شیبا

Business District فرصت‌های مختلفی را به جامعه تجاری ارائه می‌دهد که کسب و کارها می‌توانند کالاها و خدمات خود را به صورت مجازی از دنیای واقعی، به مشترکین و علاقه‌مندان ارائه کنند. در بخش تجاری شیبا لند ترکیبی از ساختمان‌های اداری شیک و پر از پزشکان، وکلا، حسابداران و سایر متخصصان تجاری وجود خواهد داشت. همچنین در صورتی که عضو متاورس شیبا باشید؛ این فرصت را خواهید داشت تا از مراکز مختلفی که در بخش‌های گوناگون قرار گرفته‌اند، خرید کنند و بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات و کالای مجازی یا واقعی را در این بستر مشاهده و بررسی نمایید و به صورت مجازی آن‌ها را خریداری کنید؛ اگر چه در شیبا لند کالاها و خدمات مورد نظر خود را به صورت مجازی و از فروشگاه‌ها و مراکز خرید مجازی، خریداری می‌کنید اما آن‌ها را به صورت واقعی درب منزلتان تحویل خواهید گرفت. این روش تعامل می‌تواند به عنوان بهترین روش انجام معاملات الکترونیک در بستر متاورس با دنیای واقعی و به صورت سه بعدی در نظر گرفته شود.

  • انجام تبلیغات و بازاریابی در متاورس شیبا اینو

یکی دیگر از مزایای ورود به دنیای مجازی شیبا این است که فضاهای متعددی برای اعضای تجاری شیبا لند وجود خواهد داشت که می‌توانند در آن‌ها به انجام تبلیغات و بازاریابی بپردازند. فضاهایی در داخل مرکز خرید در امتداد مسیرهای کلیدی خواهد بود که مشاغل و کسب و کار‌ها می‌توانند در آن‌ها بخشی را اجاره کنند و کسب و کار خود را تبلیغ کنند تا افراد و کاربرانی که از این مسیرها عبور می‌کنند، چشمشان به تبلیغات بیفتد و اگر به دنبال خدمات و کالاهایی هستند، بتوانند از این طریق تهیه نمایند. همچنین نیمکت‌های پارک، بیلبوردها نیز مکان‌های مناسبی برای انجام تبلیغات و بازاریابی به‌شمار می‌آیند، همچنین برای سرمایه گذاری جدی‌تر در تبلیغات، می‌توانید از کنار ساختمان‌هایی که در مکان‌های کلیدی مرکز شهر قرار دارند برای دیده شدن بهتر استفاده نمایید.

  • ساخت و ساز مجازی در شیبا لند

هدف نهایی بسیاری از افرادی که زمین‌های مجازی را خریداری می‌کنند این است که در آن‌ها ساخت و ساز انجام دهند. شیبا لند نیز این فرصت را در اختیار مشترکین خود قرار داده است و افرادی که رویای انجام ساخت و ساز مجازی را دارند، این فرصت را خواهند داشت تا پس از خرید زمین‌های خود در آن‌ها هر نوع ساخت و سازی انجام دهند.

نحوه خرید رمز ارز متاورس شیبا

اگر در دنیای رمز ارزها فعالیت کرده باشید، حتماً می‌دانید که به دست آوردن برخی از ارزهای دیجیتال نسبت به سایرین دشوارتر است و در اینجا باید بگوییم که رمز ارز متاورس شیبا نیز یکی از این ارزهای دیجیتال خواهد بود. این ارز در کوین بیس یا کیف پول کوین بیس در دسترس نمی‌باشد؛ اما جای نگرانی نیست. مالیات مدیا در ادامه به شما نکاتی را ارائه خواهد کرد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید راهی برای خرید Shiba Metaverse پیدا کنید:

  1. CoinMarketCap را بررسی کنید

ببینید از کجا و با چه ارزهایی می‌توانید Shiba Metaverse بخرید.  CoinMarketCap برای هر ارز رمزنگاری شده، لیستی از گزینه‌های خرید را ارائه می‌دهد. بنابراین، در اولین قدم باید به CoinMarketCap بروید و در قسمت جستجو، Shiba Metaverse را جستجو کنید.سپس روی دکمه “Market” در نزدیکی نمودار قیمت، ضربه بزنید. در این نما، لیست کاملی از بازارهایی که می‌توانید Shiba Metaverse را خریداری کنید و همچنین ارزهایی را که می‌توانید برای تهیه آن استفاده کنید را مشاهده خواهید کرد. در منوی پایینی می‌توانید دو ارز Shiba Metaverse و SHIM را به علاوه ارز دوم مشاهده نمایید. ارز دوم همان ارزی است که می‌توانید برای خرید Shiba Metaverse از آن استفاده کنید. اگر می‌خواهید SHIM را با دلار آمریکا خریداری کنید، باید در این بخش به دنبال SHIM/USD باشید.

  1. یک پلتفرم برای خرید خود انتخاب کنید

پلتفرم‌های مختلف، سطوح مختلفی از امنیت، قابلیت اطمینان و نقدینگی را به شما ارائه می‌دهند؛ بنابراین قبل از ایجاد حساب کاربری در هر یک از پلتفرم‌ها، تحقیقات خود را انجام دهید.

  1. خرید را در پلتفرم انتخابی خود انجام دهید

هر پلتفرمی روش متفاوتی برای خرید و فروش ارز را ارائه می‌دهد. استفاده از برخی از پلتفرم‌ها بسیار آسان است و برخی دیگر چندان ساده نخواهد بود، از همین رو بهتر است قبل از شروع کار با هر پلتفرمی در مورد نحوه کار با آن اطلاعات لازم را کسب نمایید.

به طور کلی، خرید ارز دیجیتال با استفاده از یک ارز فیات مانند دلار آمریکا آسان‌تر از خرید آن با ارز دیجیتال دیگر خواهد بود. اگر مجبور هستید ارز شیبا اینو را با ارز دیجیتال دیگری خریداری کنید، ابتدا باید یک کیف پول رمزنگاری یا والت در اختیار داشته باشید که از Shiba Metaverse پشتیبانی می‌کند، سپس ارز اول خود را خریداری کرده و از آن برای خرید Shiba Metaverse در پلتفرمی که انتخاب کرده‌اید استفاده کنید.

با این حال، اگر در هر یک از مراحل خرید با مشکلی مواجه شدید، باید این را بدانید که اکثر پلتفرم‌ها راهنماهایی را ارائه می‌دهند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اما اگر باز هم نتوانستید مشکل خود را برطرف نمایید، این فرصت را دارید تا از جامعه بزرگ علاقه‌مندان به شیبا لند و ارزهای دیجیتال که در یوتیوب، توییتر و پلتفرم‌های دیگر فعال هستند، کمک بگیرید.

قیمت ارز متاورس شیبا چقدر است؟

در حال حاضر (۲۰ آپریل)، قیمت متاورس شیبا در ۷ روز گذشته ۳.۷۱ درصد افزایش یافته است و در یک ساعت گذشته، قیمت آن ۰.۷۸ درصد کاهش را تجربه کرده است. قیمت فعلی هر SHIM حدود €۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱ است. با این حال، همان طور که می‌دانید این قیمت هر لحظه در حال تغییر است و ممکن است تا چند ماه آینده با افزایش رو‌به‌رو شود.

 

سوالات متداول آموزش کامل خرید زمین های متاورس شیبا

 

نتیجه گیری

همان طور که می‌دانید، ارز دیجیتال شیبا اینو یکی از پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال در دنیا به‌شمار می‌آید؛ در این مطلب با متاورس شیبا اینو و چگونگی خرید ارز متاورس شیبا و نحوه فعالیت در این فضای مجازی آشنا شدیم. امروزه بسیاری از افراد درآمدهای قابل توجهی از طریق ارزهای دیجیتال کسب می‌کنند، با این حال فعالیت در زمینه رمز ارزها و معاملات بازارهای مالی نیازمند اطلاعات کافی می‌باشد تا منجر‌به ضرر نشود. مالیات مدیا اینجاست تا اطلاعات لازم را در مورد بازارهای مالی، ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاری در بلاک چین در اختیار شما قرار دهد. برای افزایش دانش و مهارت خود در این زمینه، با مالیات مدیا همراه باشید.

 

منابع

shibaland

coinbase

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است