آشنایی قدم به قدم با صرافی کوین بیس

محتوا در یک نگاه

زمان مطالعه: 5 دقیقه

سرمایه هر انسان، یکی از مهم ترین فاکتور ها برای تامین رفاه و آسایش زندگی اش می باشد. همه ما بیشتر انرژی و وقت مان را صرف کار کردن می کنیم و سرمایه ای که بدست می آوریم حاصل روز ها تلاش و زحمت بی وقفه است. بدون شک، بخش عمده ای از درآمد بدست آمده صرف هزینه های روزمره می شود اما به یاد داشته باشید که همواره بخشی از درآمد خود را برای سرمایه گذاری ذخیره کنید، چرا که با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی و کاهش قدرت خرید، سرمایه گذاری موضوعی بسیار مهم است که نباید از آن غافل شویم.

بیشتر مردم به دنبال روشی هستند که بتوانند با پس انداز کردن مبلغ اندک، در دراز مدت سود قابل توجهی بدست بیاورند. یکی از روش های پرطرفدار در این زمینه، سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال است. اما یادتان باشد که ورود به بازار ارز دیجیتال بدون پیش زمینه و اطلاعات کافی، ریسک بسیار بالایی دارد و ممکن است منجر به ضرر های مالی سنگینی شود. برای جلوگیری از این اتفاق، باید از صرافی های معتبر مانند صرافی کوین بیس کمک بگیرید.

آشنایی با صرافی کوین بیس

برای انجام معاملات ارز دیجیتال، شما به یک پلتفرم واسطه جهت اتصال به شبکه و انجام معاملات نیاز دارید. صرافی کوین بیس یک شرکت جهانی است که در زمینه تبادل دارایی های دیجیتالی فعالیت کرده و یکی از کارگزاران بیت کوین می باشد و امکان خرید و فروش ارز دیجیتال را برای شما فراهم می کند. بنابراین اگر به دنیای ارز رمز پایه و خرید و فروش آن علاقه دارید اما نمی خواهید درگیر مسائل تخصصی و زیربنایی شوید، کوین بیس به کمک شما خواهد آمد.

آشنایی با صرافی کوین بیس

کوین بیس در سال ۲۰۱۲، توسط برایان آرمسترانگ و فرد ایرسام در کالیفرنیا تاسیس شده است و یک صرافی معتبر در زمینه معاملات ارز دیجیتال می باشد. یکی از مزایای Coinbase، ارائه کیف پول دیجیتال می باشد. به این صورت که می توانید دارایی های خود را در صرافی ذخیره کنید و توسط اپلیکشن طراحی شده بیت ‌کوین، اتریوم و بیت‌ کوین‌ کش و لایت ‌کوین را معامله کنید. صرافی کوین بیس یکی از با سابقه ترین ها در بازار ارز دیجیتال است و تا کنون بیش از ۱۰ هزار کاربر در ۳۳ کشور جهان از خدمات آن بهره مند شده اند.

برای آشنایی با صرافی بیترکس، بر روی این لینک کلیک فرمایید.

نحوه انجام معاملات در صرافی کوین بیس

انواع ارز رمز پایه در بازار وجود دارد که صرافی کوین بیس جهت برقراری امنیت بالا، تنها امکان معامله چهار رمز ارز را به شما می دهد. این ارز های رمزنگاری شده شامل بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش می باشد. برای انجام معاملات باید مشخصات فروشنده و خریدار توسط یک کارگزار ثبت شود و هیچ یک از طرفین نمی توانند به طور مستقل تجارت کنند. صرافی بر تمام معاملات انجام شده نظارت خواهد داشت و در واقع به عنوان یک واسطه این امکان را به خریدار و فروشنده می دهد که از نقاط مختلف جهان به تجارت بپردازند.

نحوه انجام معاملات در صرافی کوین بیس

Coinbase بر بستر سیستم GDAX قرار دارد که این سیستم تمام تراکنش های انجام شده را ثبت می کند و این امر شامل تمام رمز ارز های ارائه شده توسط صرافی کوین بیس می شود. GDAX به کاربران علاقه مند و حرفه ای در زمینه خرید و فروش دارایی‌ های دیجیتالی خدمت‌ رسانی می‌ کند. شما می توانید برای انجام معاملات از ارز های فیات شامل دلار، یورو و پوند استفاده کنید و حتی از طریق قابلیت صرافی آنی، آن ها را به طور مستقیم تبدیل به بیت کوین کنید.

برای آشنایی با صرافی صرافی هیوبی، اینجا را کلیک فرمایید.

کیف پول ارز دیجیتال در کوین بیس

همانطور که برای نگهداری از اسکناس و پول نقد خود از کیف پول استفاده می کنید، برای نگهداری و ذخیره سازی ارز دیجیتال نیز به یک جای امن نیاز دارید. صرافی کوین بیس، کیف پول دیجیتال را در اختیار شما قرار می دهد که امنیت دارایی شما را تضمین می کند. به محض دریاف کیف پول، یک کلید خصوصی نیز در اختیار شما قرار می گیرد که برای انجام تراکنش ها به امضای آن کلید نیاز دارید.

یکی از پیشنهادات Coinbase، استفاده از صندوق های چند امضایی می باشد که برای باز کردن آن ها به چند کلید نیاز دارید. بدون شک این صندوق ها از امنیت بالاتری برخوردار می باشند.

برای آشنایی با صرافی جمینی، اینجا را کلیک فرمایید.

امنیت Coinbase

به طور کلی از آنجایی که بازار ارز دیجیتال بر بستر فناوری بلاکچین طراحی شده است، امکان تخلفات مالی در آن بسیار کم است. اگر میخواهید معاملات شما در بستری امن و مطمئن انجام شود و به امنیت سرمایه تان اهمیت می دهید، coinbase گزینه انتخاب بسیار مناسبی است که می توانید به آن اعتماد کنید. قابل توجه است که صرافی کوین بیس ۹۸ درصد از دارایی های خود را به صورت آفلاین یا سرد نگهداری می کند که در این روش امکان هک شدن و سرقت مالی تقریبا صفر می شود.

سایت کوین بیس، شما را از قطع داده های حساس به اینترنت مطمئن می کند و در نهایت داده ها رمزگذاری می شوند و به درآیو USB منتقل شده و بک آپ کاغذی از آن ها گرفته می شود. تمامی اطلاعات در صندوق بسیار مطمئن جمع آوری شده و در سراسر جهان توزیع می شوند. اگر در حساب کوین بیس خود ارز فیات دارید، باید این اطمینان را به شما بدهیم که تمام دارایی ها تا سقف ۲۵۰۰۰۰ دلار تحت بیمه FDIC قرار دارند و حتی در صورت ورشکستگی صرافی، دارایی شما محفوظ خواهد ماند. کوین بیس از قوانین سختگیرانه و دقیق KYC پیروی می کند که این امر تضمینی برای امنیت این صرافی می باشد.

برای مطالعه مقالات مالیات، به وبلاگ مالیات مدیا مراجعه نمایید.

مزایای Coinbase

یکی از مهم ترین مزایای کوین بیس امنیت بالای آن است و شما می توانید با خیال آسوده آن را انتخاب کنید چرا که تنها چهار رمز ارز تضمین شده را به شما ارائه می کند و این امر امکان ریسک معاملات را کاهش می دهد.

 

از طرفی، طراحی سایت و اپلیکیشن صرافی کوین بیس بسیار ساده است که کار را برای کاربران به ویژه افراد مبتدی، آسان می کند. نکته دیگر این است که سپرده شما هرچقدر که باشد، Coinbase از آن پشتیبانی می کند و مهم تر از همه این که تمام دارایی شما بیمه شده و محفوظ باقی می ماند.

برای مطالعه مقاله نحوه‌ راه اندازی دستگاه استخراج بیت کوین، اینجا را کلیک فرمایید.

معایب Coinbase

همانطور که گفته شد، خدمت رسانی کوین بیس شامل ۳۳ کشور می شود و در حال حاضر امکان خرید و فروش رمز ارز و انجام معامله در برخی کشور ها توسط این صرافی وجود ندارد. بنابراین اگر Coinbase را انتخاب کردید، ابتدا لیست کشور های تحت پوشش را بررسی کنید و از ارائه خدمات کوین بیس به کشور خود مطمئن شوید. از معایب دیگر می توان به هزینه بالای کارمزد ها نسبت به سایر صرافی ها و همچنین، محدود بودن گزینه ها در انتخاب رمز ارز برای انجام معاملات اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است