آشنایی کامل و قدم به قدم صرافی پولونیکس

محتوا در یک نگاه

زمان مطالعه: 5 دقیقه

در جامعه امروزی، سرمایه و اقتصاد یکی از مهم ترین ارکان موفقیت هستند و هر کس به نوعی برای افزایش سرمایه و دارایی های خود در تلاش است. شما سال ها تلاش می کنید و زحمت می کشید تا سرمایه ای برای خود و خانواده تان جمع کنید، بنابراین استفاده درست و هدفمند از آن مسئله بسیار مهمی است. بدون شک، بخشی از درآمد ما صرف نیاز های روزمره می شود اما نکته مهم، پس انداز بخشی از این درآمد می باشد. مهم نیست دارایی شما چقدر است، مسئله مهم تر نحوه مدیریت آن و سرمایه گذاری برای آینده است.

این روز ها حتما نام ارز دیجیتال به گوش شما هم خورده است. واقعیت این است که بازار ارز دیجیتال بسیار داغ است ولی همچنان بسیاری از مردم اطلاعی از آن ندارند. دنیای هیجان انگیز رمز ارز ها، یکی از پرطرفدار ترین روش ها برای تجارت و سرمایه گذاری است. اگر شما هم مشتاق هستید که از این راه کسب درآمد کنید، صرافی پولونیکس به کمک شما خواهد آمد. صرافی پولونیکس اطلاعات مفیدی در زمینه بازار رمز ارز ها و راهکار های ترید در اختیار شما گذاشته و خرید و فروش انواع ارز رمز پایه را برایتان میسر می سازد.

آشنایی با ارز دیجیتال از نگاه صرافی پولونیکس

ارز دیجیتال در واقع پول مجازی است که در فضای اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد و به طور فیزیکی قابل لمس نیست اما کاربرد های بسیاری دارد. یکی از ویژگی های رمز ارز ها این است که محدودیت مکانی ندارند و شما می توانید از هر نقطه جهان به انجام معاملات بپردازید. هدف از ایجاد بازار ارز دیجیتال، کاهش تقلب و تخلف های مالی است چرا که امنیت بالای آن، امکان هرگونه کلاهبرداری را از بین می برد. این ارز ها با دقت بسیار بالایی رمزنگاری می شوند و تحت کنترل و نظارت هیچ دولت و سازمانی نمی باشند.

آشنایی با ارز دیجیتال از نگاه صرافی پولونیکس

در واقع معاملات ارز رمز پایه کاملا مستقل و بدون واسطه انجام می شود و در نتیجه دیگر خبری از کارمزد های سنگین معاملات سنتی نیست ! تبادل ارز های دیجیتال در یک بستر وسیع و گسترده تحت عنوان بلاکچین شکل می گیرد. در واقع بلاکچین یک فناوری پیشرفته است که منجر به شفافیت فعالیت ها شده و امکان تخلفات مالی و اقتصادی را کاهش می دهد.

رمز ارز ها بسیار قابل اطمینان هستند و الگوریتم آن ها توسط هیچ شخص سومی قابل تغییر و دست کاری نیست. امنیت بالای این ارز ها منجر به محبوبیت آن ها شده و امروزه طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. معاملات ارز دیجیتال کاملا یک طرفه است و واسطه میان خریدار و فروشنده حذف می شود که این امر، خرید و فروش را برای کاربران آسان تر و لذت بخش تر می کند.

از مهم ترین و معتبر ترین ارز های دیجیتال می توان به بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و ریپل اشاره کرد. برای انجام معاملات بهتر است از یک صرافی مطمئن و شناخته شده استفاده کنید. صرافی پولونیکس یک صرافی خوب و معتبر است که امکان خرید و فروش رمز ارز ها را مهیا کرده و اطلاعات کافی در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهد.

برای مطالعه مقاله نحوه‌ راه اندازی دستگاه استخراج بیت کوین، اینجا را کلیک فرمایید.

صرافی پولونیکس چیست؟

صرافی پولونیکس یکی از معروف ترین صرافی های دنیا در زمینه ارز دیجیتال است که اعتبار بسیار بالایی دارد. این صرافی در سال ۲۰۱۴ توسط تریستان دیآگوستا تاسیس شد و شروع به فعالیت کرد و شبعه مرکزی آن در دلاور آمریکا قرار دارد. Poloniex به دلیل خدماتی که ارائه می کند نزد مردم آمریکا بسیار محبوب است و از ویژگی های بارز این صرافی، سرعت و امنیت بالای آن می باشد.

صرافی پولونیکس چیست؟

تنوع در ارائه ارز دیجیتال، طراحی سایت جذاب و کارآمد، پشتیبانی عالی و کارمزد پایین از جمله دلایل محبوبیت Poloniex هستند که آن را به یکی از پرطرفدارترین صرافی ها تبدیل کرده اند به طوری که بالاترین حجم معاملات ارز دیجیتال را دارد. قابل توجه است که بیشترین خرید و فروش اتریوم در سال ۲۰۱۷ به این صرافی تعلق داشته است.

چرا صرافی پولونیکس را انتخاب کنیم؟

با توجه به گسترش بازار ارز دیجیتال، تعداد صرافی های فعال در این زمینه نیز بسیار افزایش یافته است. هر صرافی مزایا و معایبی دارد و با توجه به رقابت به وجود آمده، هریک سعی می کنند تا با ارائه خدمات ویژه، کاربران را به سوی خود جذب کنند. صرافی پولونیکس طی سالیان گذشته کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته و نظر کاربران بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. در این بخش سعی داریم به بعضی از ویژگی های این صرافی اشاره کنیم :

  1. سیستم امنیتی بالا در Poloniex

Poloniex از امنیت بسیار بالایی برخوردار است که این امر یکی از مهم ترین ویژگی هایش می باشد. این صرافی تضمین می کند که در صورت هک شدن سایت و یا سرقت کیف پول کاربران به دلیل نقص سیستم Poloniex، تمام سرمایه کاربران بازگردانده خواهد شد. بنابراین می توانید از امنیت دارایی خود اطمینان حاصل کنید.

علاوه بر این مراحل احراز هویت به صورت چند مرحله ای انجام می شود که این کار منجر به تقویت سیستم امنیتی می شود و به محض ورود به اکانت، کاربر از طریق ایمیل یا پیامک مطلع خواهد شد.

  1. کارمزد پایین Poloniex

همانطور که گفته شد میزان کارمزد دریافتی در پولونیکس بسیار اندک است و بیشترین کارمزدی که از مشتریان جهت انجام معملات در یافت می کند، ۰.۲۵ درصد می باشد.

 

برای شارژ اکانت، برداشت از کیف پول و اطلاع از موجودی حساب نیز هیچ گونه کارمزدی از کاربران دریافت نمی شود.

برای آشنایی با صرافی جمینی، اینجا را کلیک فرمایید.

  1. تنوع ارز دیجیتال

Poloniex بسیاری از ارز های دیجیتال را برای خرید و فروش در اختیار شما قرار می دهد. در واقع کاربران لیست گسترده ای از رمز ارز ها را برای انجام معاملات خود در اختیار دارند که شامل ارز هایی مانند بیت کوین، اتریوم، ریپل، مونرو و ارز های کم اهمیت تر مانند بارست، بال و بلککوین می شود. بنابراین اگر به خرید و فروش ارز های متنوع علاقه مند هستید، صرافی پولونیکس یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود.

برای آشنایی با صرافی صرافی هیوبی، اینجا را کلیک فرمایید.

  1. ارائه کیف پول های مختلف

Poloniex حدود ۹۰ درصد از کیف پول های رایج ارز دیجیتال را به مشتریان ارائه می کند که یکی از مزایای مهم آن می باشد. این صرافی متعهد شده است که در صورت غیر فعال شدن یا به سرقت رفتن کیف پول ها به دلیل نقص و ایرادات سایت، تمام دارایی کاربران را باز گرداند.

برای آشنایی با صرافی بیترکس، بر روی این لینک کلیک فرمایید.

  1. پشتیبانی و خدمت رسانی Poloniex

یکی از مهم ترین ویژگی های صرافی پولونیکس، مشتری مداری است. آسایش و راحتی کاربران یکی از دغدغه های این صرافی می باشد و سعی دارد در کوتاه ترین زمان به سوالات کاربران پاسخ داده و مشکلات آن ها را برطرف کند. خدمات ارائه شده توسط Poloniex همواره در راستای راحتی و رضایت کاربران بوده است. هم چنین طراحی اپلیکیشن برای هر دو سیستم عامل اندروید و ios، منجر به سهولت استفاده و دسترسی آسان برای کاربران شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است