آشنایی کامل با صرافی کوین بیس

محتوا در یک نگاه

زمان مطالعه: 5 دقیقه

در عصر امروز، سرمایه حرف اول را می زند و به طور چشم گیری کیفیت زندگیمان را تحت تاثیر قرار داده است. سرمایه هر فرد می تواند آینده و موفقیت های او را تضمین کند، به همین دلیل هر کسی به نوعی به دنبال کسب درآمد و افزایش سرمایه خود است. علاوه بر به دست آوردن سرمایه، حفظ ارزش آن و یا افزایش ارزش سرمایه نکته مهمی است که نباید از آن غافل شوید. برای این کار بهتر است مسیری را دنبال کنید که ریسک کمتری دارد و یا احتمال شکست آن بسیار کم است چرا که در غیر این صورت ممکن است سرمایه چندین و چند ساله خود را از دست بدهید.

معامله در بازار ارز دیجیتال یکی از جدید ترین راهکار های تجارت و سرمایه گذاری است که رشد چشم گیر آن در چند سال اخیر، منجر به محبوبیت آن در بین مردم شده است. برای ورود به دنیای ارز دیجیتال و کسب موفقیت، باید اطلاعات و آگاهی بالایی داشته باشید. صرافی کوین بیس یکی از معتبرترین منابع برای کسب اطلاعات در این زمینه است و شما را به بهترین شکل در انجام معاملات یاری می کند.

آشنایی با ارز دیجیتال و تفاوت آن با پول معمولی

ارز دیجیتال در واقع همان پول مجازی است که بر پایه علم رمز نگاری و بلاکچین قرار گرفته است. بلاکچین یک فناوری نوین و یک سیستم غیر متمرکز است که امکان دسترسی به اطلاعات را برای همه کاربران ایجاد می کند و احتمال تقلب و تخلف های مالی در آن تقریبا صفر است. انجام معاملات در بازار ارز دیجیتال بدون هیچ واسطه ای صورت می گیرد و تمامی فعالیت ها با شفافیت و امنیت بالا انجام می شوند.

 

انواع ارز رمز پایه را می توان به راحتی و بدون دخالت شخص سوم خرید و فروش و معامله کرد و این یکی از مهم ترین مزیت های بازار ارز دیجیتال است. شما می توانید ارز دیجیتال را خرید و فروش کنید یا توسط دستگاه های پیشرفته ای تحت عنوان ماینر، آن ها را استخراج کنید. از مهم ترین مزایای ارز دیجیتال نسبت به پول عادی می توان به غیر قابل برگشت بودن تراکنش ها، مخفی بودن هویت کاربران، سرعت بالای انجام تراکنش ها و امنیت بالا و غیر قابل نفوذ بودن ارز های رمزنگاری اشاره کرد. به طور کلی، مهم ترین ویژگی ارز دیجیتال سهولت در استفاده و امنیت بسیار بالای آن می باشد که این امر، رمز ارز ها را به جایگزین مناسبی برای پول های کاغذی تبدیل کرده است.

صرافی کوین بیس را بیشتر بشناسید

صرافی کوین بیس یک صرافی معتبر و قابل اطمینان است که امکان انجام معاملات ارز دیجیتال را برای شما فراهم می کند که در آن می توانید بیت کوین و چند ارز رمز پایه دیگر را خرید و فروش کنید. یکی از تفاوت های کوین بیس با سایر صرافی ها این است که شما می توانید با استفاده از ارز فیات در آن به انجام معامله بپردازید. ارز فیات شامل دلار، یورو و غیره می شود.

صرافی کوین بیس را بیشتر بشناسید

کوین بیس یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین صرافی های واسطه ارز رمزگذاری شده در جهان است. این صرافی فعالیت خود را در سال ۲۰۱۲ در کالیفرنیا آغاز کرده است و تا به امروز از دارایی بیش از ۲۰ میلیارد دلار نگهداری می کند و بیش از ۵۰ میلیارد دلار معامله ارز دیجیتال در آن انجام شده است. در واقع Coinbase از طرفی یک صرافی واسطه است و از سویی دیگر، پلتفرمی به شدت حرفه ای برای انجام معاملات و خرید و فروش ارز دیجیتال می باشد.

برای مطالعه مقالات بورس، اینجا را کلیک فرمایید.

چرا صرافی کوین بیس را انتخاب کنیم؟

هنگام انتخاب صرافی برای انجام معاملات، باید بررسی های دقیقی انجام دهید تا بتوانید جایی مطمئن و قابل اعتماد پیدا کنید.

چرا صرافی کوین بیس را انتخاب کنیم؟

صرافی کوین بیس مزایایی دارد و امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد که موجب برتری آن نسبت به سایر صرافی ها می شود. در اینجا به چند نمونه از مزایای کوین بیس اشاره می کنیم :

  1. صرافی کوین بیس قانونی است

کوین بیس یک صرافی قابل اعتماد است که بسیاری از ملاحظات قانونی را در نظر گرفته است به طوری که برای امکان فعالیت در ۳۰ ایالت آمریکا، دارای بیش از ۴۰ مجوز می باشد و این امر تضمین می کند که اقدامات Coinbase کاملا قانونی بوده و سرمایه شما به خوبی و با امنیت بالا کنترل می شود. فعالیت کوین بیس در آمریکا و ۳۱ کشور دیگر که لیستی از آن ها ارائه کرده است، کاملا قانونی و مجاز است.

برای مطالعه مقاله سیستم توزیعی چیست؟ با مزایا و معایب آن آشنا شوید، اینجا را کلیک فرمایید.

  1. ارائه رمز ارز های مطمئن توسط Coinbase

شما میتوانید تنها چهار ارز رمز پایه از جمله بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش را در صرافی کوین بیس خریداری کنید. چرا که هدف Coinbase ارائه رمز ارز های مطمئن و تضمین شده است. افزودن کوین های جدید در این صرافی به ندرت اتفاق می افتد و این یکی از دلایل اعتبار و امنیت بالای آن است.

برای مطالعه مقاله کیف پول های مناسب برای اتریوم کدامند، اینجا را کلیک فرمایید.

  1. کاربری آسان کوین بیس

استفاده از کوین بیس برای کاربران بسیار آسان و لذت بخش است. سرعت بالا و طراحی دقیق از جمله مواردی هستند که منجر به آسایش کاربران می شود. طراحی Coinbase بسیار دقیق و هدفمند است به گونه ای که تمامی ابزار ها در دسترس شما قرار دارند و انجام کار ها را برایتان راحت تر کرده اند.

برای مطالعه مقالات مالیات، به وبلاگ مالیات مدیا مراجعه نمایید.

  1. امکان استفاده از ارز فیات در صرافی کوین بیس

همان طور که گفته شد، برای انجام معاملات خود در کوین بیس می توانید از چند نوع ارز فیات شامل دلار، یورو و پوند استفاده کنید. اگر به دنبال خرید ارز رمز پایه با ارز های فیات هستید، کوین بیس بهترین گزینه برای شماست. نکته مثبت دیگر این است که صرافی کوین بیس روش های مختلفی را برای پرداخت، به شما پیشنهاد می دهد. از جمله روش های پرداخت در این پلتفرم می توان به کارت اعتباری، روش انتقال بانکی، پی بال و انتقالات SPEA اشاره کرد.

  1. قابلیت صرافی آنی

قابلیت صرافی آنی، جهت سرعت عمل بالا و راحتی کاربران در نظر گرفته شده است. صرافی آنی فرآیندی یک پارچه و آنی ایجاد می کند و این امکان را فراهم می کند که ارز فیات شما به طور مستقیم تبدیل به بیت کوین شود. قابل توجه است که هیچ گونه کارمزد اضافی برای ارائه این سرویس دریافت نخواهد شد.

برای مطالعه مقاله مسائل و محدودیت های بلاکچین چیست، اینجا را کلیک فرمایید.

  1. به روزرسانی جی داکس در Coinbase

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به انجام معاملات علاقه مند بوده و میزان خرید و فروش بالایی دارید، می توانید از جی داکس برای معاملات خود استفاده کنید. با استفاده از جی داکس، مجموعه گسترده تری از ارز های رمزنگاری شده برای معامله در اختیار شما خواهد بود.

برای مطالعه مقاله بلاک چین چه کار ھایی میتواند انجام دھد، اینجا را کلیک فرمایید.

  1. امنیت بالا در صرافی کوین بیس

کیف پول صرافی کوین بیس یکی از مطمئن ترین کیف پول ها می باشد که شما میتوانید با خیال آسوده از آن استفاده کنید. Coinbase حدود ۹۹ درصد سرمایه ها را به صورت آفلاین سرد نگهداری می کند که این امر منجر به بالا رفتن امنیت سیستم می شود چرا که امکان هک شدن در روش نگهداری سرد وجود ندارد. کوین بیس مطابق با قوانین سختگیرانه KYC یا شناخت مشتری عمل می کند و از طرفی، تمام دارایی های موجود را بیمه می کند. بنابراین می توانید مطمئن باشید که به دلیل هک شدن و سرقت مالی هرگز سرمایه خود را از دست نمی دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است