معرفی صرافی دیجیکس

محتوا در یک نگاه

زمان مطالعه: 4 دقیقه

صرافی دیجیکس یکی از صرافی های ارز دیجیتال معتبر می باشد که امکان خرید و فروش انواع رمز ارزها و ترید را برای کاربران فراهم می کند. همانطور که میدانید بازار ارزهای دیجیتال روز به روز داغ تر می شود و مردم بیشتر برای خرید و فروش این ارزها تمایل پیدا می کنند. یکی از نکات مهم و ضروری، انتخاب صرافی قابل اطمینان و معتبر است که به همین منظور، دیجیکس را به شما معرفی می کنیم.

این روزها، ورود به دنیای رمز ارزها به یکی از بهترین و کارآمدترین روش های سرمایه گذاری تبدیل شده است. با انتخاب صرافی دیجیکس شما می توانید با خیال آسوده به خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، تتر و غیره بپردازید. فقط کافیست که هرچه سریع تر در وب سایت www.dgix.co ثبت نام کنید و فرآیند ترید را آغاز کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق آیدی اینستاگرام @digiw.co ، آیدی تلگرام dgixsupport@ و شماره تماس ۰۹۰۳۴۰۰۵۷۳۱ با گروه پشتیبانی تیم در تماس باشید.

صرافی دیجیکس چیست؟

صرافی ارز دیجیتال یا اکسچنج (Exchange) در واقع بستری برای انجام معاملات ارزهای دیجیتال و تبدیل نمودن آنها به به ارز دیجیتال دیگر یا پول ملی می باشد. در واقع این صرافی ها از جمله صرافی دیجیکس، دریچه ای برای ورود به دنیای رمز ارزها هستند. صرافی می‌تواند در قالب یک یا یک اپلیکیشن موبایل و یا هر دو، فعالیت کند.

 

شما می توانید با ثبت‌نام در یک صرافی ارز دیجیتال، با پرداخت پول ملی یا ارز دیجیتالی که دارید، ارز دیجیتال دیگری مانند بیت کوین، تتر، اتریوم و غیره خریداری کنید و با رمزارهای خود را در قبال پول ملی یا یک ارز دیجیتال دیگر به فروش برسانید.

دقت داشته باشید که برای ثبت‌نام یا انجام معاملات هیچ نیازی به حضور فیزیکی در محل دفتر صرافی ارز دیجیتال نیست و تنها کافی است که به صورت آنلاین و از طریق سایت یا اپلیکیشن موبایل اقدام نمایید. شما با دارایی‌هایی از جنس دیجیتال سروکار دارید و به همین دلیل دیگر به مراجعه حضوری نیاز نخواهید داشت.

صرافی دیجیکس در حال حاضر امکان خرید و فروش معامله ۳۲ ارز دیجیتال معروف و پرطرفدار از جمله بیت کوین، تتر و اتریوم را برای کاربران فراهم کرده است و نکته جالب اینجاست که تمام معاملات، بدون دریافت کارمزد انجام می شوند! بنابراین با انتخاب این صرافی معتبر می توانید با خیال راحت در بازار ارزهای دیجیتال ماجراجویی کنید.

آشنایی با ارز دیجیتال و بلاک چین

ارزهای دیجیتال یا cryptocurrency، در واقع شکل خاصی از پول دیجیتال هستند که بر پایه دانش رمزنگاری تولید شده اند و این روزها از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند. از ویژگی های اصلی این روز ارز ها می توان به غیرمتمرکز بودن، تغییر ناپذیر بودن و شفافیت آنها اشاره کرد. برای معامله این پول ها می توانید از صرافی های مطمئن مانند صرافی دیجیکس استفاده کنید.

آشنایی با ارز دیجیتال و بلاک چین

غیرمتمرکز بودن ارز دیجیتال به این معنا می باشد که هیچ نهاد و سازمانی آن را کنترل نکرده و تحت نظارت هیچ گروهی نمی باشد. شما میتوانید رمز ارزهای خود را به صورت کاملا مستقیم و بدون دخالت هیچ واسطه ای معامله کنید با برای افراد دیگر در هر نقطه از جهان ارسال کنید. فرآیند استخراج این پول های دیجیتالی به روش ماینینگ می باشد.

رمز ارزها بر روی فناوری دفتر کل توزیع شده ساخته شده اند که از مهم ترین محصولات آن می توان به بلاک چین اشاره کرد. سیستم بلاک چین، امکان مشاهده تمام تراکنش ها و معاملات را برای کاربران فراهم می کند و این موضوع منجر به افزایش اعتماد افراد می شود. اما بلاک چین چیست؟

بلاک چین در واقع شکلی از سیستم ثبت اطلاعات و گزارش می باشد که تمامی اطلاعات ذخیره شده روی آن، میان همه اعضای شبکه به اشتراک گذاشته می شود. مفهوم بلاک چین برای اولین بار با پیدایش بیت کوین به وجود آمد. امنیت این سیستم بسیار بالا بوده و با بهره گیری از علم رمزنگاری و توزیع داده ها، امکان هرگونه کلاهبرداری، هک و دستکاری اطلاعات موجود از بین می رود.

احراز هویت در صرافی دیجیکس چگونه است؟

فرایند احراز هویت برای افزایش امنیت کاربران انجام می شود و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. جالب است بدانید که در صرافی دیجیکس شما می توانید در کمتر از پنج دقیقه احراز هویت کنید! برای احراز هویت در این صرافی فقط به یک سلفی نیاز دارید.

برای مشاهده ویدیو آموزشی درباره مالیات صرافی ها بر روی این لینک کلیک کنید.

برای این کار، ابتدا وارد منوی سایت شده و بر روی گزینه احراز هویت کلیک کنید. پس از باز شدن صفحه، گزینه تصویر سلفی را انتخاب کنید و در نهایت، یک عکس سلفی به همراه کارت ملی و یک متن نوشته شده را برای دیجیکس ارسال می کنید. به همین راحتی!

آشنایی با قوانین و مقررات صرافی دیجیکس

برای استفاده از سرویس و خدمات وب سایت دیجیکس، در قدم اول باید با مالیات صرافی و قوانین و مقررات این صرافی آشنا شوید. به همین دلیل در ادامه شما را با مهم ترین نکات این صرافی آشنا می کنیم:

  • احراز هویت برای استفاده از خدمات صرافی دیجیکس الزامی است.
  • حداقل سن قانونی برای استفاده از خدمات سایت ۱۸ سال تمام می باشد .
  • تمامی خرید یا فروش ها باید به نام کاربر باشند و در غیر این صورت، مبلغ بلوکه می شود.
  • هنگام خرید، تمامی اطلاعات باید با دقت و به درستی وارد شوند.
  • در صورت ثبت فاکتورهای مکرر و متعدد و ایجاد چند حساب توسط یک کاربر، حساب فرد خاطی مسدود خواهد شد.

آشنایی با قوانین و مقررات صرافی دیجیکس

سایت دیجیکس حق تغییر و یا اصلاح قوانین و مقررات را در هر زمان را داشته و در صورت اعمال تغییرات به کاربران اطلاع خواهد داد.برای استفاده از خدمات سایت دیجیکس باید از کارت بانکی تایید شده استفاده کنید.مسئولیت اشتباه وارد کردن آدرس کیف پول مقصد در زمان خرید، به عهده کاربر می باشد و امکان بازگشت هزینه وجود ندارد.

سوالات متداول:

  1. کدام رمز ارزها در صرافی دیجیکس معامله می شوند؟

شما می توانید ۳۲ مورد از پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و تتر را در این صرافی خرید و فروش کنید.

  1. کیف پول دیجیتال چیست؟

این کیف پول یک نرم افزار برای ذخیره ارزهای دیجیتال شما می باشد و از طریق موبایل و کامپیوتر قابل دسترس هستند.

نتیجه گیری:

بازار ارزهای دیجیتال بسیار گسترده و جذاب می باشد و این روزها طرفداران بسیاری دارد.اگر شما هم تصمیم دارید وارد این دنیای هیجان انگیز شوید، در قدم اول به یک صرافی ارز دیجیتال معتبر مانند صرافی دیجیکس نیاز دارید. با انتخاب این صرافی می توانید با خیال آسوده به خرید و فروش رمز ارزها و سرمایه گذاری بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است