آشنایی کامل و قدم به قدم با صرافی coinone

محتوا در یک نگاه

زمان مطالعه: 5 دقیقه

ارز دیجیتال را می توان به جرات یکی از جدید ترین و جهانگیر ترین اتفاق های این دهه مخصوصا چند سال اخیر برشمرد. در حال حاضر صرافی های ارز دیجیتال بسیار زیادی در سطوح مختلف در سراسر جهان در حال فعالیت هستند. معاملات و خرید و فروش ارز های دیجیتال در صرافی ها انجام می شود و هر صرافی از یک سری ارز پشتیبانی می کند. در این مقاله قصد داریم به صورت کامل در خصوص صرافی coinone اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

درباره صرافی coinone

صرافی coinone یکی از پیشگامان خرید و فروش و معاملات ارز دیجیتال است. این صرافی در کره جنوبی و در شهر سئول فعالیتش را آغاز کرده و اکنون دومین صرافی برتر در کره جنوبی و دهمین در بین برترین صرافی های کل دنیا است.

 

این صرافی در کشور کره جنوبی و در شهر سئول ( پایتخت کره جنوبی ) توسط Myung Hun Kevin Cha در ماه فوریه سال ۲۰۱۴ به ثبت رسیده است. به واسطه این صرافی واحد پول کره جنوبی ( KRW ) تنها ارز فیاتی است که در صرافی های ارز دیجیتال تبادل می شود.

در واقع رشد سریع ارز های دیجیتال و بلاک چین در کره جنوبی باعث رشد چشمگیر این صرافی در کشور کره شد.

ویژگی های صرافی coinone

همانطور که گفتیم این صرافی از لحاظ بزرگی حجم معاملات در کشور کره جنوبی در رتبه دوم و در جهان در بین تمام صرافی های ارز دیجیتال در رتبه دهم قرار دارد.

ویژگی های صرافی coinone

چنین رشد چشمگیر و فعالیت حجیم و محبوبیت زیاد میان کاربران مسلما نتیجه ویژگی های کامل و منحصر به فرد این صرافی است که در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم :

  • پلتفرم معاملات در این صرافی دقیق، امن و معقول است.
  • در این صرافی کاربران اجازه خرید و فروش و معامله ارز های دیجیتالی مانند اتریوم کلاسیک ( Ether classic )، اتریوم ( Ethereum ) و بیت کوین ( Bitcoin ) را دارند.
  • کاربران می توانند به راحتی ارز های دیجیتال خود را به واحد پول کره جنوبی ( KRW ) تبدیل کنند.

مزایای صرافی coinone

در این قسمت از مقاله به چند مورد از ویژگی های این صرافی که باعث موفقیت و پیشرفت چشمگیر آن شده اند اشاره می کنیم.

  1. پشتیبانی و پیگیری امور مشتری

فرقی نمی کند چه ساعتی از شبانه روز باشد، هرگاه مشتری با مشکل یا ناهماهنگی در معاملاتش رو به رو شود، می تواند از طریق ایمیل یا تماس تلفنی با تیم پشتیبانی قوی و مجرب این شرکت در تماس باشد.

  1. روش های پرداخت

اصلی ترین روش پرداخت در این صرافی سپرده های رمزنگاری شده است. با این حال سپرده های فیات از طریق نقل و انتقالات بانکی KRW را نیز تایید و پشتیبانی می کند. اما در صرافی coinone پرداخت هایی که از طریق کارت های اعتباری انجام میشوند پذیرفته نمی شوند.

  1. رابط کاربری

یکی از ویژگی های برتر و خاص این صرافی این است که با داشتن یک رابط عالی معاملات را برای کاربران فعال و انجام آن ها را آسان تر می کند. همچنین کاربران با استفاده از نرم افزار Pro Chart می توانند در طول معاملات خود آنالیز های عمیق انجام دهند.

  1. کیف پول فوق العاده

در این صرافی خدماتی برای ذخیره سازی، فعال کردن حساب ها و معاملات کوین هایی که در این صرافی لیست شده اند از طریق کیف پول و امکانات فراوان آن قابل انجام است. ارز ها و کوین هایی که در این صرافی پشتیبانی می شوند شامل اتریوم ( Ethereum )، اتریوم کلاسیک ( Ethereum Classic ) ، بیت کوین ( Bitcoin )، بیت کوین کش ( Bitcoin Cash ) و … می باشند.

  1. امنیت معاملات ارز دیجیتال

صرافی coinone از تکنولوژی ها و روش های مختلف برای اطمینان از امنیت معاملات و حساب های مشتری استفاده می کند. از جمله این روش ها می توان به کیف پول های چند امضایی و تایید هویت و مکانیزم قدرتمند تایید هویت دو عاملی اشاره کرد.

ارز های دیجیتالی که صرافی coinone از آن ها پشتیبانی می کند

در ابتدای مقاله اشاره کردیم که هر صرافی یک یا چند نوع ارز خاص را پشتیبانی میکند و شما برای انجام خرید و فروش و معاملات خود باید صرافی را بیابید که ارز شما را پشتیبانی کند.

همچنین یکی از عواملی که باعث محبوبیت صرافی coinone شده است این است که از بسیاری از ارز های دیجیتال معروف و محبوب میان کاربران پشتیبانی می کند.

ارز های دیجیتالی که صرافی coinone از آن ها پشتیبانی می کند

در این لیست نام تعدادی از ارز های دیجیتالی که این صرافی آن ها را پشتیبانی می کند را برشمردیم :

  • بیت کوین ( Bitcoin )
  • بیت کوین کش ( Bitcoin Cash )
  • اتریوم ( Ethereum )
  • اتریوم کلاسیک ( Ethereum Classic )
  • ریپل ( Ripple )
  • کوانتوم ( Qtum )
  • لایت کوین ( Litecoin )

شما می توانید این ارز ها را در این صرافی خرید و فروش و معامله کنید.

برای آشنایی با صرافی کوینکس که ایران را تحریم نکرده است، اینجا را کلیک فرمایید.

کارمزد و محدودیت ها

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد یکی از عواملی که باعث ایجاد تمایز و محبوبیت برخی صرافی ها نسبت به بقیه صرافی ها می شود میزان کارمزد ها و محدودیت های آن صرافی ها می باشد.

صرافی coinone در قبال سپرده گذاری هیچگونه کارمزدی دریافت نمی کند. اما هنگام برداشت ۰.۰۰۱۵ بیت کوین کارمزد آن با برداشت ۱ بیت کوین برابری می کند که در مقایسه با سایر معاملات و مبادلات بسیار زیاد است. همچنین کارمزد برداشت ۰.۰۰۰۵ بیت کوین کش با ۱ بیت کوین کش و کارمزد برداشت ۰.۰۱ اتریوم با ۱ اتریوم برابر است.

همچنین این صرافی ۰.۱ درصد از کارمزد معاملات را به پذیرندگان سفارش و سفارش گذاران در هر مورد از نقل و انتقالات اختصاص می دهد. در دیگر صرافی های دنیا به طور متوسط این میزان حدود ۰.۲۵ درصد است و این میزان در صرافی Coinone در مقایسه با مقدار میانگین جهانی پایین می باشد.

نتیجه گیری

ارز های دیجیتال، بیت کوین، بیت کوین کش و سایر عباراتی مانند این، این روز ها بسیار بیشتر از قبل به گوشتان می خورد و این نشانه ای از ظهور پدیده ای نوین در جهان امروز است. در واقع کوین ها ارز های دیجیتالی هستند که در سراسر دنیا به صورت دیجیتال به خرید و فروش می رسند و معامله می شوند. اما برای معامله هر نوع ارز، باید صرافی که آن ارز را پشتیبانی میکند پیدا کرد. همچنین صرافی های مختلف با کارمزد ها و محدودیت ها و ویژگی های مختلف از رتبه بندی های متفاوت برخوردار هستند.

ما در این مقاله سعی کردیم شما را با یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیا آشنا کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اقدام جهت ثبت نام در یکی از این صرافی ها می توانید با انجام مشاوره بهترین و مناسب ترین صرافی را برای خود پیدا کنید.

۲ دیدگاه دربارهٔ «آشنایی کامل و قدم به قدم با صرافی coinone»

با سلام و احترام
یکی از مهمترین مراحل احراز هویت در این صرافی شماره تماس کره ای میباشد،البته نگران نباشید از قسمت پشتیبانی تیم coinone میتوانید مشکل را براحتی برطرف کنید، پیشنهاد میکنیم مقاله این لینک را کامل و قدم به قدم مطالعه فرمایید تا احراز هویت بدون مشکل را داشته باشید.
https://medium.com/nestree/how-to-register-on-coinone-guide-for-foreigners-db91f82c8bba

هر سوال و ابهامی داشتید خوشحال میشیم راهنمایی کنیم.
ممنون

پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است